ash62an benim tansiyonum sürekli yükseliyordu tansiyon hapına rağmen. Muayeneye gidince belirti olunca bir de yüksek tansiyon görünce riske atmadilar. İdrar tahlilinde de spot idrarda protein 400 e yakın çıkınca gebelik zehirlenmesi riskinden dolayı hemen aldılar ameliyata. Size de idrar tahlili yapıp bakılması gerekir.
Bu tansiyonlar çıkınca gittiniz mi hastaneye?