Eminehh Merhaba kızlar temuda çok güzel şeyler var bebeğim için beğendim çok şey var ve uygunda hiç alışveriş yapan oldumu ürünleri nasıl ☺️ Güvenilir mi kaç günde elimize ulaşıyor iade varmı 🙂
Anneoluyorumhello Eminehh Yaptık biz ⅔ kere ilk zamanlar geç gelıyordu ama son alışveriş 14. Gün geldi görüldüğü gibi geldi aldıklarımız
cizgilidefter Eminehh çok yaptım, hep yeni bir şans verdim ancak çoğu aldığım ürün kaliteli değil. Hatta babam da kullandı elektronik de aldı hepsi çok kısa sürede bozuldu. İade edebiliyorsunuz neyseki
Deletedmom_182 Eminehh Türkiye’ye depo açtılar. Bazı ürünler 3-4 günde geliyor. Yurtdışından gelenler ise 7-8 günde. Ben şuan kendime hamile kıyafetlerimi oradan alıyorum. Bebeğimede çok güzel cici bici şeyler aldım. Türkiye’de hiç görmediğim modeller. Japonya’dayken buna benzer modeller görmüştüm çok benzerler. Çok güzel. Fakat vergi biraz arttı ilk çıktığı zamanki gibi ucuz değil :) genede tr’den daha uyguna geliyor
incimercann Eminehh 3 sefer yaptım ürünleri güzel Gümrük koyuyor fakat türkiyeden alsamda fiyatı altındaysa alışveriş yapıyorum hamilelik geceliği ve 5 lı iç çamaşırı 1200 aldım türkiye den tek geceliği alırsın bu fiyata
Eminehh cizgilidefter hmm ben elektronik almam da bebeğim için çok güzel şeyler gördüm karşıma çıkıyor yorumlarda çok beğenenler var ben de hiç sipariş vermediğim için tereddüte kaldım açıkçası
cizgilidefter Eminehh kıyafet, ayakkabı türüyse içeriği çok çok önemli. Bebek oyuncaklarında da kullanılan boya bile çok dikkat edilmesi gereken şeyler, aynı şekilde plastiklerde de. Ben tercih etmezdim özellikle bebek için ancak yine de deneyebilirsiniz
Deletedmom_182 Eminehh Ben fön makinesi aldım. Dyson çakmasının çakması bişi :). Çok iyi çıktı 800 tl vermiştim. Şansımı zorlayıp bida elektronik almadım. 😂 her zaman çin’den gelen elektronikler iyi çıkmıyor. Ama kıyafetleri müthiş çıktı