Elifyslglu Kızlar geçen haftayla bu hafta arasında bebek hiç kilo almamış 37+6 gebelik haftam bu normal mi hiç almaması kafam karıştı açıkçası şimdiye kadar gelişimi çok iyidi her hafta kilo alıyordu
Anneoluyorumhello Elifyslglu son haftalarda pozisyondan ve büyüdüklerinden dolayı yanlış ölçüm olabiliyor bana da ilk gebeliğimde 2 hafta boyunca aynı kiloyu söyledi sonrakinde farklı söylendi
Elifyslglu Anneoluyorumhello Peki doğduğunda söylediği kiloyla aradındaki fark neydi hatırlıyormusunuz