minikari Kızlar düne kadar böyle bir sorunum yoktu bugün kasıkta baskı hissi var doluluk hissi ve ağrı da var niye olur ki böyle
Kabiyra00 minikari 17.haftadayim bende de var. Egzersiz iyi gelir muhtemelen. İlk hamileligimde de 24.haftadan itibaren şiddetli şekilde yaşamıştım. Son haftalarda bir douladan destek alıp ufak tefek hareketlerle hafifliyordu ağrılarım.
Kabiyra00 Kabiyra00 bu arada doktor bana bebeğin baskı yaptığını doğumdan sonra geçeceğini söylemişti. Sebep oymus
minikari Kabiyra00 bebek pozisyonundan falan da kaynaklanabilir mi acaba hareketlerini de yeni yeni hissetmeye başladım ufak ufak ve tam kasıklarımda 🥹
Kabiyra00 minikari Bana baskıdan kaynakli olduğunu söylemişti doktor. Benim de simdi belime vuran bir sanci var. İnşallah gazla falan alakalidir. Yasamamistim bunu daha önce