Mommynr Kızlar 33haftadayız ve hala oğluma isim seçemiyoruz ..:( bir ismi eşim bir ismi ben koyucaz .Sizce hangisi?
pembeayakkabilikiz Mommynr 7 haftalık hamıleyım erkek olursa bende Yiğit kocayacağım 💙 bir kızım var iki isimli kullanmak zor olmasaydı Yiğit Ayaz koymak istıyordum bu arada ama Yiğit Efe de güzel ☺️
azra01 Mommynr yiğit yekta ve Yiğithan yekta hiç kulağa hoş gelmiyor uyumusz ama yigit efe ve Yiğithan efe daha hoş