Nz1 Bugün tam 35. haftama girdim. Öğlen 2 de kahvaltı ettim çok giyemedim zaten bu saat oldu hâlâ acıkmadım. Canım hiçbir şey istemiyor. İştahımı nasıl açabilirim? Sizlerde de var mı aynı durum🥹
Melickaya Nz1 meyve, sebze, salata, kuruyemiş ya da seviyorsanız yoğurt, süt ayran tüketin. Böyle hafif hafif şeyler daha iyi gelecektir. Zorlamayın kendinizi ama azar azar ağzınıza atın en azından bebişkonuza yarasın
gizemozel22 Hem sıcaklardan hem de bebek mideme baskı yaptığı için sanırım benim de iştahsızlığım var. Yesem de midemi rahatsız ediyor, bulantı yapıyor zaten.