mysunshine1 Merhaba haftaya Salı doktor kontrolüne gitmek istiyorum ama 6 haftalıkken gel dedi doktor o gün çalışıyorum bi gün önce gitsem yani 5+6 da kalp atışı duyabilir miyim yada daha mı geç gideyim 6+3 gibi
perapellla mysunshine1 5+6 da gittik, doktor ekrandan kalp atışlarını gördüğünü söyledi , tabi her gebelik için farklı olabilir
Pnrmrm87 mysunshine1 5. Haftamda gittiğimde sadece kese görmüştük. Sanırım 1 hafta 10 gün sonra gibi kalp atışını duyduk vajinal ultrason ile.
Zelis_ozdrgn mysunshine1 Canım ben de 6 Haftalıkken gittim duydum hani 5 + 4 veya 5+6’dan sıkıntı olmaz gidebilirsin ama bence 6 haftalık ol öyle git
mysunshine1 azra01 doğru diyorsunuz hemde kesin olmuş olur belki dediğiniz gibi yapmak daha mantıklı teşekkür ederim
mavi123_ mysunshine1 bence her ihtimale karşı bir hafta sonra git. Gidersin duymazsan tedirgin olursun.
happyflowers mysunshine1 bence erken gidip moralini bozmalarına izin verme boş diyebilirler bebek yok diyebilirler çünkü daha erken ve vajinal bakmaları lazım diğer türlü ne bebek görünür ne kalp atışı duyulur
mysunshine1 happyflowers ilk gebeliğimde 6. Haftada duymuştum ama emin olamıyorum 6+3 de gitmeye karar verdim inşallah duyarım