humeyrauo Sancım yok 😞birazdan oyalanmadan hastaneye geçeceğim,görenlerden dua istiyorum 🤲🏻 Hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
gizemozel22 humeyrauo Allah sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Genelde bel ağrısı yapıyor diyorlar sancı için. Tabi yaşamadım, net bilgim yok
humeyrauo 4cm açıklık denildi düzenli sancım da çıktı ama pek hissetmiyorum doğum odasında squat dışında neler yapabilirim açıklığı arttırmakmiçin,sanki beynim durdu?
Busraa3542 humeyrauo banada oglen 12 de 4 cm dedi 14.45 dogurdum bugun sende 3 4 saate dogurursun canm inşallah bol bol merdıven ın cık ve yuru
humeyrauo Busraa3542 4-5dkda bir geliyor sancım artık hissediyorum ama şiddet olarak az hissediyorum yormuyor,nstde düzenli çıkıyor,saat 7ye doğru yine bakacağız dediler açıklık sadece ilk geldiğimde bakıldı
humeyrauo Busraa3542 6-7cm açıklığım varmış , bu ana kadar iyi geldim sonrasından korkuyorum sanki şimdiden sonra zorlanacakmışım gibi doğumhaneye gidince falan:( kaygılandım biraz nedense
humeyrauo gizemozel22 doğmadı öğlene doğru gelir dediler hafif dozda suni verdiler açıklığım 6-7 cm sanırım şuan son aşamalara karşı stres yaptım biraz buraya kadar iyiydi ama biraz korkum var :(
Onu_beklerken humeyrauo inşallah kolaylıkla doğurursunuz bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın. Bizleri de haberdar edin
Mervee09 humeyrauo Çok şanslısınız 2 cm acıklıkla gittm hastaneye ama okadr yogun sancı hissediyodum ki 6-7 cm açıklıkla siz foruma bile girebiliyosunuz maşallahh diyim benm gözüm hic bisey görmüyodu o anlar..Hiç korkma sakın azick kalmis sabret rabbim bi avazda kucagina almayi nasip etsin
gizemozel22 6-7 santime kadar geldiniz bundan sonrası çabucak geçer inşallah. Kaygılanmayın, bebeğinizi kucağınıza almaya çok az kaldı, size gelmek için uğraşıyor böyle düşünün🌻