Merhabalar 3 gün geçti adetimden 5 gün önce pembe akıntım geldi bugün hafif sulu gibi pembe akıntım geldi dedim sanırım adet oldum tutmadı sonra peçeteye gelecek şekilde kan geldi fakat bi anda kesildi bir iki kere peçeteye geldi diyebilirim bu normal kanama mı yoksa başka bişey olabilir mi böyle olup hamile olan var mı acaba