Bugün benimde 4+0 görünüyo sürekli evde test yaparak kontrol ediyorum kaç gündür. Kan vermeye bile gidemedim ben korkudan. Kan verince beta düşük gelirse diye korkuyorum onu halletsem sonra kese görüncekmi diye sonra kalp atışı var mı diye. Sürekli dua ediyorum. İki kaybım var. Onların psikolojisi zaten mahvetti uzun sürede olmadı. Seni çok iyi anlıyorum. Sanırım doğurana kadar devam edecek. Allah yardım etsin hepimize 🥲