Ayse3535 Benimde kizim olacak Beril istiyoruz tam netlestirmedik ama arinmis aklanmis anlamina geliyomus
Elif160 Kircicegi evet cok hos isim bende basta hafsa die düsündüm ama bebege seslenrken severken cagırırken düsündügümde tuhaf geldi die vazgectim asknda cogu isimden böle vazgecyorm nasl yapcm blmyrm😂
Kircicegi Elif160 şöyle bisey var sadece isim konusunda degil bir kelimeyi bir cok kez soyleyince kulaga zaten tuhaf geliyor 😊