Mineee5656 Kızlar kanala bebek inmiş ama sancım açılmam yok sancım olursa yada su kanama olursa gideceğim hastane 40 dakikalık yol bi sorun olur mu yetişememekten korkuyorum.
Deletedmom_8793 Mineee5656 yetişirsin merak etme doğum başlar başlamaz bebek gelmiyor allah hayırlı evlat nasip etsin
etuerk Mineee5656 yetişsin benimde 40 dk lık yolum vardı ilk hamilelikte hatta gece suyum gelmişti aradık sabah gelin demişlerdi 11 saat sonra doğum olmuştu
Ebrunr Mineee5656 bunu bizde doktora sormuştuk. Sancı başladığın da ya da sade su geldiğinde bile şehirdışından gelen gebeler var. Hele ilk gebelikse hada uzun sürüyormuş.
aysegull01 Mineee5656 suyum geldi 2 saat sonra doğurdum bizim hastanemiz de yarım saat uzakliktaydı yetiştik
Mineee5656 Deletedmom_8793 teşekkür ederim cnm peki bebek kanala inmişse sıkıntı olur mu çünkü Şuan bebek kanalda
etuerk Mineee5656 ben bu sabah ikimci bebeği kucağıma aldım yine aynı mesafe de geldik ve 11 de suyum geldi 5 te bebek geldi yine çabuk gelmedi yani