Benim kızım doğduğunda göz kapağında ve alninda kırmızı leke ile doğdu ama koyu kırmızı değil böyle açık pembe renginde daha çok agladiginda ve sıcakta belirginlesiyo bunu araştırdığımda solmon lekesi yada melek öpücüğü diye geçiyor zamanla 1 yaşından sonra geçer diyor internet ama ben bı anne olarak endişeleniyorum şuan 4 aylık olduk ve hala duruyo bu konu hakkında bilgileriniz nelerdir sizinde bebeklerinizde oldu mu olduysa ne zaman geçti bahsedersenjz çok mutlu olurum :)