Naz3301 Kızlar ne durumdasınız gece uykum tamamen kalmadı bel ağrısı beni mahvediyor şuan duramıyorum bebek hareketleri azaldı çarşamba günü kontrole gideceğim gün verecek nasıl geçecek bugünler hem sezeryan çok korkutuyor hem doğsun istiyorum
Eymen68_ Naz3301 benek hareketi azalıp geçmeyen bel ağrısı yaşıyorsanız kontrolü neden bekliyorsunuz bi gidip muaneye baktırsanız
hiranurtas Naz3301 ben ölüyorum resmen bel fıtık da var 32 haftalık oldum bakalım sezeryan tarihini bekliyoruz hem korku hem genel anestezi istedim korkuyorum
Naz3301 Eymen68_ biraz bekliycem acile gittiğimde alttan muayene ediyolar izin vermeyince azarlar tavıra giriyorlar
Eymen68_ Naz3301 bakmak sorundalar ona da canım işte özelde bi kere bende istemedim doktorum birsey demedi devlete kızıyorlar sanırım