Üç hamileliğimde de yaşadım canım gebelik kolestazı riskli bir şey değerlerin yüksekse bebeği almak zorundalar 36 haftada benimkiler öyleydi şuan üçüncü bebeğim yolda her hafta kan veriyor her hafta takip ediliyor 34 haftalığım sancılarım çoğaldı inşallah erkenden doğmaz 2 hafta daha dayanırsa tamamdır bu iş ama şuan için çok erken 😢 bakalım cumartesi tekrar kontrolüm var doktor değerlere göre ilerliyor kısmet rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsin de gerisi hallolur sizde kaşıntınız olduğunu söyleyin lütfen riske atılacak bir durum değil ekmeği kesin domates yumurta kızartma sucuk şekerli gıdalar çikolata kafein uzak durun bir süre az az 🤏 dikkatli lütfen bir bebeğiniz var