Nurrrrtek Kızlar benim ikinci gebeliğim kızım hiç almamıştı emzik tecrübeli annelere sormak istiyorum emzik kullanılmalı mı sizce ve ne zaman verilmeli 37+3 haftalık gebeyim doğuma da az kaldı yenidoğana emzik vermek doğru mu
cilvelilahmacun Nurrrrtek Benim oğlumda almamışti kızıma 1 haftalikken başladım denemedigim emzik kalmadı oda almadı hatta az önce yine verdim eskiye göre 1 2 dakika emdi sonra geri attı yani almayınca almıyorlar ama ilk gün verirsen tutar diyenler olmuştu bence doğunca emzirdikten sonra deneyin tutarsa çok rahat edersiniz
seymaseda Nurrrrtek Benim oğlumda almadı bende verme taraftarı değildim zaten philips avent markasını aldık en son onu tuttu onuda öyle herzmn vermedim canım şuan 35 haftalığız dün gidip e bebekten aldım kızıma aldım oyalansın diye bunda vericem
Fatmadmr37 Nurrrrtek bende sizin gibi düşünüyorum bu konuyu. 37+3 haftalik hamileyim bende 🌸 ilk kızım almamıştı emzik oğlumda yine denemek için emzik aldım. Çoğu arkadaşım hastaneye götür orda ver hemen alışıyor dedi. Ve emzik veren arkadaşlarım hep daha rahat etti. Sanırım bende hastanede vereceğim. Garanti olsun diye avent emzik aldım sadece inşallah tutar.
pol34 Nurrrrtek ilk çocuğum almamıştı hiç çeşit çeşit emzik denedim ama ben şurda hata yaptım ilk 1 ay emzik verme dediler sonra da almadı öğürdü hep. Şimdi hastane çantasına koydum aventin aldım onu tutuyor hemen dediler bakalım
melsaanne Nurrrrtek oğlum tutmamıştı geç verdiğim için, kızımda hastane çantasına koyacağım hemen vermek için emzik demek anne için rahatlık demek diye düşünüyorum
Cigulibinnaz Nurrrrtek 2 aylıktı çok huysuzlandıgı için sürekli emme isteği vardı verdim ve tuttu. 2. Ye hamileyim yine sonradan vereceğim ilk memeye alışsın diye
Ates06 Nurrrrtek ben hastane çantama koymustum ama vermedim 2.ayla beraber vermek zorunda kaldım atak halinde. Philips vardı ama asla kabul etmedi. Bibs aldım onu kabul etti şu an 3 buçuk aylık bibs kullanıyoruz uykuya geçişlerde özellikle