DidemY elma da yemedim kabuğu sert diye. Ayran içmedim bebeğe gaz yapıyormuş, yoğurt yemek daha iyi. Bu arada çok sıcak ve soğuk şeylerde tüketmemek gerek. Ben soğuk birşey yediğimde bebeğim su kıvamlı hafif kusardı,anlardım mide üşüttü. Tabi her anne kendi çocuğunu çözer ve içgüdülerine güven 🌸