Blmbyrk benim bana da doktor boş gebelik dedi alınacak dedi ben aldırmadım , başka doktora gittim 1 hafta sonra bebek var boş gebelik değil ama gelişimi durmuş dedi alınacak dedi 20 K fiyat çekti . Devlete gittim alınacak kadar değil daha 4 mm bebeğin dedi çok erken kalp atımını duymak için dedi yanı kısaca bir doktorla kalma kanaman falan yoksa bekle biraz daha geç döllenme olabilir