MM0106 Selam kızlar iki isim arasında kaldım doğa ve Alya hangisi daha hoş geliyor doğa isimli tanıdığı olanlar var mı ? :)
Meral_56 MM0106 Doğa telaffuz açısından çok kaba geliyor bana.Kibar nahif isimleri beğeniyorum kız çocuklarında. O nedenle Alya dedim