Selam anneleeeeer 🥰
Adetim 2 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. 2 gün sonrasında doktora gittim kese oluşmaya başlamış dedi beta değerim de 34 çıktı. Ama ara ara kanamam oluyor hafif ama beni korkutan kanamalar🥲 sizde de oldu mu beni rahatlatın biraz