haklisinesracim 10. Haftadayim düştüm banyoda kanama filan olmadi agrim da yok hastaneye gidelim diyorum eşim evham yapiyosun hastaneye gitsek korku olcak sende hep en ufak seyde gitmek isticeksin bunu yapmaman icin gitmememiz gerekiyo diyo ama içim içimi yiyo düşse filan fark ederim bir sekilde dimi
Ga35 haklisinesracim agrin yoksa gitmene gerek yok bende 8. Haftada kötü düştüm hemen gittim acile beş dk sonra hic bi problem görmediler . Ağrı yoksa bosuna evhamlanma cnm
Kelebegimmm Düşse bir şekilde belli olur.Allah korusun.çok çok fazla korunuyor bebeğin merak etme kaç kat kasın içinde.videolar var bukonuda
haklisinesracim Tesekkurler kızlar eşim de bi video izletti rahatlatmama için bu konuda sıkıntı yoktur insallah