Merhaba 32 haftalık hamileyim. 2-3 gündür oturup bı yarım saat öyle kalsam bile karnimin tam alt tarafında sanki kesilmiş gibi bı ağrı oluyor. Yürüdükçe daha da acıyor bı 5-10 dk yürüyorum öyle geçiyor. Çok haraketsiz kalmıyorum hatta 2 haftadır her gün düzenli yürüyüş yapıyorum ama neden bu şekilde oldu böyle olan var mı yada bilgisi olan?