Biz sezaryen günümüzü aldık😅🥹İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum.Normal doğum için üzerimde çok baskı kuruyorlardı ama benim panik atağım var gebeliğim zehir oluyordu bana.Ayrıca annem benimle konuşmuyor kayınvalidem desen 900 km uzakta normal doğumu beklesem bile yanımda olacak kimse yok en azından planlı olursa eşimle beraber girip eşimle beraber çıkmayı planlıyorum Allah nasip ederse🙏🏻Sizler ne yaptınız planlı sezaryen olanlar tavsiyeleriniz var mııı gelin sohbet edelim