Iyi aksamlar kızlar size bir sorum olacak. Öncelikle bir kızım var 2 buçuk yaşında ve ben 6-7 aydır dogum kontrol hapi kullanıyordum ve son 1 aydır kullanmayı bıraktım bebek düşündüğümüz için. Yani 1 aydır kullanmıyorum en son 4 temmuz adet oldum ve adet döngüm ortalama 26 gün ve bu hesaplamalara göre 1 ağustosda adet olmam gerekiyordu. Bugün ayın 7 si ve ben hâlâ adet olmadım. Ayın 3 ünde gebelik testi yaptim iki çizgi çıktı ama biri hafif açık renkti bizde erken diye öyledir dedik. Dün yine test yaptım bu sefer sabah ilk idrarla yaptim ama bu sefer hiçbirsey çıkmadı. Neden boyle oldu hamilemiyim değil miyim anlayamadim biraz belirtilerde var aslinda. Haftaya carsamba randevum var. Bide size sormak istedim neden boyle oldu acaba hapı bıraktım diye adetim gecikmiş olabilir mi veya hamile miyim 6 gün geçti normalde idrar testinde çıkması gerekmiyor mu kafam karıştı cok sevinmiştik basta 😔❣️