1993kubra 38+6haftalik hamileyim bugün biraz karnımın ağrıdığını hissettim hastaneye gittim nst de biraz sancı çıktı ve 1 2 parmak açıklık olduğunu söylediler eve yolladılar sizce şimdi ne yapmam gerekiyor açıklığın devamı gelirmi acaba
Kabiyra00 1993kubra elçin demirel videolarima bakın. Evde doğumu beklerken neler yapilmali vs videoları var.