Merhabalar aslında bu sürecin nasil işlediği tamamen bebeğin genel durumunun ne yönde ilerleyeceğine bağlı. Ben yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim. 37 hafta çok küçük bir hafta değil eğer bebeğinizin ekstra bir hastalığı yoksa veya daha netleşmeyen bir akciğer sorunu yoksa süreç sizi çokta yormaz. Çünkü fazla solunum desteği vermektense bebeğin bir an önce kendisinin soluyup oral beslenmesi için teşvik edilmeye çalışılır. Ama yinede dediğim gibi bunların hepsi bebeğin şuanda var olan mevcut durumuna bağlı ve bu durumun altta yatan başka bir hastalıkla nedenle bağlantılı olup olmadığına. O yüzden en net ve güvenilir bilgiyi direk doktorundan alabilirsiniz. Çok ama çok geçmiş olsun