rabiadmr21 birebir doktorunuzdan bilgi alsanız daha sağlıklı olur aslında. Beni o şekilde yönlendirdiler. Doktorum 12. Hafta sonrası hemen çektirmemi söyledi. Diş çekiminde kullanılan ilaçlar bebeğe zarar vermez ama iltihaplı diş erken doğuma sebep olur demişti.