Sans_seninle hiç sorma beklemedeydim ama bugün ovülasyon testi yaptım 11.30 gibi öğleden sonra 13.30 gibi bir kanamam başladı hala devam ediyor kırmızı kan şeklinde başladı kahverengi geliyor şimdi cogunlukla yerleşme kanaması olduğunu sanmıyorum küçük bir ihtimal o. Galiba adet olucam :( ama daha 22. Gündeyim normalde 33-37 yani cok erken