Nehirim60- merhaba isim konusu bizim için de aşırı zor oldu eşimden dolayı 😅 kızımın ismini ben koydum oğlumuzun ismini de sen koy dedim 8 ay boyunca bir isime karar veremedi 🤣 ben en başından beri Yiğit ismi vardı içimde ve Yiğit olacak 😍 eşimin ismini de Mert anlam olarak birbirlerine yakın diye böyle istiyordum