nahleveya birkaç gün var benimde sizin gibi 3 gün vardı hamile kaldığımda günü bildiğim için sıkıntı yoktu zaten hesapla uyumlu geliyordu 28 günde bir olmazdım 32 de falan olurdum zaten. Doktorda 3 gün önemli değil haftası geçince ulaşır dedi. Gerçekten birdahaki gidişimde 13+5 tim 14+1ile uyumlu geldi.