Anne_Son Kızlar 13 haftalık hamileyim baya bir öksürük tuttu sonra sol kasığımda 30 saniye falan damar atması gibi birşey oldu aralıklı şekilde tık tık sanki bebek hareketi gibi 2. Hamileliğim bebek değildir tabi ki de ilk defa oldu neden olur sizce
Vldnfrkn Anne_Son bende 13 haftalığım doktor seyrime olur demişti ve gerçekten de oluyor bende bugun öksürünce anladım 🤗
AnnesileYavrusu Canım postun yukarda kalsın diye yazıyorum ama korkulacak bişey yoktur bence sen içini ferah tur
AnnesileYavrusu Anne_Son ikili testte gittim salı günü kuza benziyo dedi ama bir ay sonra gel o zaman kesin bişey olur dedi 😇 sen naptın senin bebiş nasıl 😍
Anne_Son AnnesileYavrusu yaa 😍 Bende cuma günü gidicem 2 li için bizim ki biraz sıkıntılı geçti canım düşük tehlikesi falan Sonra kan pıhtılaşması çıktı bende her gün iğne yapıyorum kendime
Slmzhnm AnnesileYavrusu bizim doktor gecen kontrollerde 16 haftaya kadar belli olmaz dedi cınsıyet dun gittik ıkılı test ıcın baya baya umıtlendım bıan soylermı dıye ama tık yok heyecandan catlatıcak 😂
AnnesileYavrusu Anne_Son çok geçmiş olsun kuzum😌olsun sıkma canını bak herşeyin var bi çaresi buna şükür 🙏
AnnesileYavrusu Slmzhnm bizimki söyledi de ne oldu benziyor dedi ya erkek çıkarsa diye gönül rahatlığıyla prensesim diye sevemiyorum bile 😂
Slmzhnm AnnesileYavrusu netlessede kurtulsak bu ıkılemden dımı ınsan gercekten oglummu kızımmı dıyecegını sasırıp bi kalıyor oyle 😂
Slmzhnm AnnesileYavrusu peki hissediyomusun hic ıcınde bi ses soyluyormu bana ıcımdeki ses erkek dıyor ama eger kızsa dıye bunu dile getırmek bıle onu uzer diye kımseye soyleyemıyorum ay ben galıba paranoyak oldum😐
AnnesileYavrusu Slmzhnm ne gariptir ki ben en başından beri hiç bişey hissetmedim😔 ama rüyamda kızım olduğunu gördüm😍prensesim diyorum şimdiden 😇
Arbie AnnesileYavrusu ben de rüyamda kız bebek görmüştüm emziriyordum 4 gğn önce erkek olduğunu öğrendim😂13 üncü haftamdayım bendede seyirme oluyor karnımda😍😍