Aysungrc İnşallah hiç stres yapmayın o kadar iyi anlıyorum ki endişenizi bizde farklı anomaliler de gözükmüştü ama çok şükür hiçbiri sorun olmadı
Applee Paramedikelif evet yapıldı 15 gün sonrasında kendi doktorum ölçüm yaptı ve 6.4 ölçtü bi sorun kalmadı çok şükür
Paramedikelif Applee detaylıda gitmiştim 21 haftalıkken 7.2 demişti yarın tekrar göstericem 29 haftalık oldum şuan
Applee Paramedikelif aa bende 29 um şuan kesin düzelmiştir merak etmeyin ki 7 normal 8.5 e kadar normal kabul ediliyor diye biliyorum kaç tane doktorla görüştüm çünkü