1993kubra 38+6haftalik hamileyim bugün biraz karnımın ağrıdığını hissettim hastaneye gittim nst de biraz sancı çıktı ve 1 2 parmak açıklık olduğunu söylediler eve yolladılar sizce şimdi ne yapmam gerekiyor açıklığın devamı gelirmi acaba
Zhrcyl Bol bol egzesiz yapın sancınız sıklaşınca tekrar hastaneye gidersiniz ördek yürüyüşü, hurma vs
1993kubra gizemgul_1 evet doğurdum 15 Ağustos gecesi suyum geldi yatış yapıldı suni sancı verildi açılmam çok olmadığı için ama çok şükür normal doğum ile bebeğimi kucağıma aldım. 1 aylık olacak