Juniorr kan akımı için kan sulandırıcı hap verdiler bana da. Bende de iki düşük olmuştu çok şükür şuan kanamam bir şeyim yok ama bebegin suyu azmış ondan dolayı bende perinatolojiye gideceğim. Acaba kadin doğum doktorlarından farkli olarak bir şey yapıyorlar mı yoksa normal muayene mi oluyor