Seymatrkay Dilara711888 ikisi de çok yaygın. İkisi de maalesef sevdiğim bir isim değil. İlla ikisinden biri olacaksa yağız.
Thirtyynovember Dilara711888 kızım olacak nasipse, ama oğlum olsaydı ve kardesimin ismi olmasaydı kesinlikle yağız koyardım 🥹 Bence çok güzel bir isim