kizlar 35 haftalık hamileyim pazartesi günü biraz ağrım vardı acile gittim ama sancı değil yuruyemiyodum ağrıdan zaten 4. ayımdan beri ağrılarım var yürümekte zorlaniyorum ama pazartesi günü kötü olunca acile gittim ve sancım kasılmaların çıktı serum taktılar sonrasında geçti kasılmalar ama bir cm açıklığım varmış önceki doğumdan da kalmış olabilir dedi ve benim o günden sonra karnım aşağı düştü karın düştükten ne kadar sonra doğum olur bu doğum belirtisi midir bilenler bana yardımcı olursanız sevinirim, ilk hamileligimde karnım hiç düşmedi o yüzden nasıl olur bilmiyorum,
çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🌸