Ben ilk bebegimde ayakları düz dursun bu durumu yaşamamak için uyurken çok sıkı olmamak kaydıyla tülbenti üçgen yapıp ayaklarını düz şekilde yapıp bahlıyordum her uyudugunda o kendi açabiliyordu zaten ben sadece uyudugu müddetçe yani ilk uyudugu anlarda ne olursa kar diye baglıyordum sürekli yaptım ve düzeldi deneyebilirsin büyüklerimiz de öyle yaparmış bacakları ayrık olmasın diye