Papatya-01 AslanEge Tugceyvc bende Samican beye gidiyorum ilk başta ben istemeden kendi verirdi artık vermiyor geçen istedim ona rağmen vermedi biseyde demedi
Tugceyvc AslanEge yani ultrason kağıdı mustafa kemal hocaya gittiğimde makinenin eski olduğunu söyledi ultrason çıktısı vermedi
AslanEge Tugceyvc Mustafa Kemal uçar mı? Asla ona gitme arkadaşım bebeğini onun yüzünden kaybetti doğuma 3 gün vardı 2 gün bebeğini hissetmedi ona gitti bebek gayet iyi sorun yok demiş ertesi gün sezeryan doğuma gitti doğum oldu bebek ölmüş pisliğini yemiş kadın 3 gün ölü bebek taşımış
Tugceyvc AslanEge evet benim arkadaşımda aynı sorunu yaşadı belki aynı insandan bahsedyoruzdur Ama asla M. Kemaluçara gitmem Mustafa kemal köksal var ona gittim
AslanEge Papatya-01 Ben ilk gebeliğimde ona gidiyordum veriyordu ve çok memnundum şimdi şehir hastanesine ve medifemaya gidiyorum
miniminnacikk Arif onur ataya gittim ilk defa , burdaki bi arkadaş önermişti gayet ilgiliydi ve ultrason kağıdı da vermişti 🐣