Cigdm tam anlamıyorum bende böyle bebeğin kol bacak baş şekli daha belirgin olunca yani vucut hattı erkek belirsiz olunca kız diyolar bide genelde gördüğüm 10 haftalarda kese böyle toplu erkek biraz şekilli bebekte içinde şekilli yamuk falan durunca kız oluyo gibi geldi bana