Ya kızlar nasılsınız Aslan Pars doğunca buraları boşladım hehe 🥹 yarın doktor randevumuz var.. Sarılıktan çok korkuyorum… O kadar ki saatte 1 emziriyorum güneşte duruyoruz falan.. Nasıl anlaşılır bu sarılık? Gözlerinde vs bir şey yok bastırıyorum çekiyorum sarı bişiler yok.. Neresinden anlayabiliriz?