Jdkdkdldl 40+4 oldum hafif sancılarım oluyor ama bebek gelmek istemiyor galiba 41 haftayı geçmeyelim dedi doktor kendi sancınmla gitmek istiyorum yoksa çok canını acıtıyorlar insanın sizde nasıl