Benim detaylı da 33 mmdi şuan 32+4 üm hala aynı ne uzadı ne kısaldı ilaç vs de vermedi doktorum çalışmaya da devam ettim bu hafta izne ayrıldım rahim ağzı kapalı normal demişti pazartesi günü. İlla kısalacak birşey olacak değil hatta uzayanlar dahi var aşırı hareketlerden uzak durup normal hayatına devam et derim