Aselimm2 Kızlar Mersin medikalparkta doğum yapan varmi? Odaları nasil rahat mı hemşireler falan ilgili mi ? Doğumdan sonra emzirme için yardıma geldiler mi
fgnzc Aselimm2 Annem yatmıştı Odalar rahattı ama biraz pisdi Tabii doğum bölümünü bilmiyorum Serap diye bir doktora gitmiştim kadın doğum çok kötü bir doktordu tavsiye etmem