Emine41_Asaf Kızlar elde uyuşma yaşayan varmı ya doktor B12 verdi hiçbirşeye yaramadı ödemden olur dedi çok fazla sismedim ama yüzük takamiorum sadece ya mahfetti beni bu uyuşma ins doğumdan sonra gecer
Nur124 Emine41_Asaf benim 17 de başlamıştı şuan 35 e giriyorum hala var özellikle sağ elim inanılmaz halde karpal tünel sendromu diyorlar doğumdan sonra gider diye düşünüyorum
Nursemom90 Kaçıncı haftadasın? Benim geceleri oluyor ellerimde ve ayaklarımda magnezyum biraz iyi geliyor ama sebebi rahimin ana damarlara baskı yapmasıymıs bi cözümü yok maalesef gün icinde yürüyüsler yap iyi geliyor biraz
Emine41_Asaf Nur124 beninde özellikle sağ elimde oluyor bazen geçiyor uyuşma sonra bişey dograrken felan ağrı tutuyor ya çok zorluyor beni ins geçer