gizolok Arkadaşlar nstde sancı çıkıyor ama açılma hiç yok geçen hafta başı kanala oturmuştu bu hafta biraz yukarı çıkmış, neden olabilir ne yapmam gerek açılma için önerileriniz var mı
Zeyzeyy- gizolok canım squat yap sıcak suyun altında otur korunmasız ilişkiye gir merdiven in çık uzun yürüyüşler yap
gizolok Zeyzeyy- sıcak su o kadar zor geliyorki bu havalarda 😅 yürüyüş içinde hava kararsın diye bekliyorum o kadar sıcak ki :/ korumasız ilişki zarar vermez mii
Zeyzeyy- gizolok hayır canım rahim ağzını yumuşattığı için açılmayı sağlıyor benim açılmam yoktu son haftadaydım doktor suniyle başlatırız dedi 2 3 defa korunmasız ilişkiye girdim dediklerimi yaptım 2 cm açılma olmuştu sonra sancılar sıklaştı ve sürekli yürüdüm hastanede doğurdum 🫠
Zeyzeyy- gizolok kalktım canım sonra sıcak suyun altında oturdum karnıma belime su tuttum yarım saat falan
Miraw Zeyzeyy- bende korunmasız ilişkiye giriyorum bı defa girdim son haftalarda ama çok kasılma oluyor doguruyorum sanıyorum ve yaklaşık üç dört saat sürüyor geride gidiyor ondan boşuna o ağrıyı cekmim diyorum
kbraa2727 Miraw Merhaba ben hamilelik boyunca hep korunmasız ilişki yaşadım yani kimse korun demedi bana 30. Haftadayım korumalı mı şarttı acaba okuyunca gerildim şimdi yoksa isteğe bağlı mı bu
Miraw kbraa2727 merhaba Yok canım korunman gerekiyor diye bir şey yok bende kasılma oluyordu o yüzden doktorum korun dedi son haftalarda da rahimi yumuşattığı için ve doğumu başlatma ihtimali olduğu için doktorlar daha çok öneriyor
Miraw Zeyzeyy- canım kasılma yapıyor rahim ağzını yumuşatıyor tehlikeniz yoksa son haftalar hep korunmasız yapın açılmaya da yardımcı oluyor