myangelson Mucizemyoldaaa_ ben alamadım eşim 4c tabi olduğu için verilmiyormus. Alabilseydim PTT ye yatacakti. Siz çalışıyorsanız size eşiniz çalışıyorsa eşinize yatiyormus. E devletten kontrol edebilirsiniz SGK şahıs ödemeleri olarak
fatmaanuurr22 Mucizemyoldaaa_ evet eşim sigortali oldugu için onun hesabına yattı başvuruya gerek yok doğum yaptıktan sonra sisteme düştüğünde direkt olarak hesaba yatıyor e devletten şahıs ödemelerine kendi banka hesabınız varsa eklerseniz o hesaba eklemezseniz PTTye yatıyor
Mucizemyoldaaa_ myangelson ben henüz doğurmadım şartlarına uyuyorum ama bende işi bıraktım çalışmaya devam etmeyeceğim 1 sene
myangelson Mucizemyoldaaa_ sigortanız varsa size yatar o zaman e devletten bakarsınız. Hastane başvuru yapıyormuş 15 gün sonra yatar demişlerdi bize. Genelde o civarlarda yatiyormus
Zhdnl myangelson merhaba bende doğum yapacağım 2 hafta sonra analık iznindeyim eşim 4b alabiliyor muyum başvuru yapmam gerekiyor mu bir yere
myangelson Zhdnl alabilirsiniz 4a 4b alıyor diye biliyorum 4c verilmiyormus maasta çocuk yardımı olduğu için bende burada öğrenmiştim 😄 hastane başvuruyor bize öyle dediler biz basvurmuyoruz yani
Zhdnl myangelson anladım teşekkür ederim o zaman direk hesabıma yatacak olabilir rapor ücretlerim kayıtlı bankaya yatıyordu büyük ihtimal öyle olur çok bişey değilmiş yine ama iş görür 😀
myangelson Zhdnl onu bilmiyorum hesaba yatıp yapmadığını birşey diyemeyeceğim o yüzden 😄 aynen en azından bir aylık bez parası falan olur 😄
Serpoo Mucizemyoldaaa_ farketmiyo. Ben özelde dogum yaptım 1 hafta oldu olmadı yattı ama neye göre hesaplanıyo bilmiyorum bana 1238 tl yattı geçen burda biriyle konuştum ona 800 yatmış