Kızlar ben yeni kutuya başlamadım bıraktım ya regl olduktan sonra
Ve bu 3 gündür yoğun bir akıntım var normal akınti ama af ederdiniz sulu ve sık sık geliyoelr
bırakınca normal mi böyle olması bırakınca neler oldu tecrübe edenler yazabilir misiniz rica etsem :///