Duygupss 38+3 haftalık hamileyim nst de sancım da çıkmadı pilates topuyla her gün 30 dk çalışıyorum ama vajinal doğumu hızlandırmak için ne yapabilirim önerisi olanlar tecrübeliler yazabilir mi
Aslhn-06 Duygupss bende 37+5 pazartesi günü düzenli sancı çıktı nst de ve 3 cm açıklık baskı çok var kasılmalarım da var ama pazartesiden beri sancı yok bekliyorum bende
Duygupss Kbrkbr34 benm arkadaşım olacak oda vajinal istemiyor doktoru bebeğin ileri de olduğunu söylemiş gelişimin 38 de ol demiş olacak sizde doktorunuza danışın
Kbrkbr34 Duygupss ben vajinismusum. İki hastaneden de takipliyim. Özeldeki doktor direkt sezaryen önerdi. Devletteki normal yaparsın diyor. Kafam karıştı. İki doktor da farklı konuştu.