Merhabalar ben bugün sata göre 6+0 hamileyim önceden yaşadığım bazı olumsuz deneyimler sebebiyle süreç biraz benim için korkulu geçiyor bugün karından muayenede kese 10.77mm göründü ama bebek ve kalp atışı için erken dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi doktor asla olumsuz konuşmadı ama ben biraz pimpirikliyim sizce de erken mi bi de resimde sanki kese içerisinde bir karartı var yolk kesesi olabilir mi