2611seher_ Kızlar napmalıyım bilemedim reglim biteli 10 gün oldu bugün kan verdim beta 34 erken gebelik testi pozitif nasıl oldu bu anlamadım napmalıyım sizce !
Busranur_mnts 2611seher_ erken yumurtlama olmuş olabilir düzenli kan ver artışı gör sağlıkla büyüsün <3<3
Seymatrkay 2611seher_ adetten olmadan hemen önce hamile kalmışsınız. Aynısı arkadaşıma da oldu. Demek ki adete yakın yumurtlama yaşadınız.
hemsireblog1 2611seher_ benim size tavsiyem 2 günde bir kan vermeyip biraz aralıkla vermeniz ya da direk doktora gitmeniz
2611seher_ Seymatrkay olabilir canım yüksek ihtimal yaaa benim gibi bir örneği duymak sevindirdi teşekkür ediyorum
myangelson 2611seher_ 2 günde 1 aynı yerde kan verin artış takip edin bir kaç kere daha sonra doktora gidersiniz kese için
2611seher_ myangelson aynen devam edicem kan vermeye sağlıkocağında sağlıcakla güzellikle kolaylıkla hayırlısıyla olsun
hemsireblog1 2611seher_ burada sık sık kan vermeyi çok tavsiye ediyorlar vücut stres ve heyecan halinde hormonların salgılanmasını etkileyebiliyor. Vücudu akışında bırakmak gerekir diye tavsiyem biraz beklememiz üzerine 🌸 inşallah güzel haberler alırsınız doktordan